НОВИНИ

13.01.2012 г.
Приключи съвместната кампания на “Кауфланд България” и БЧК
Клиентите на Кауфланд дариха 20 894,80 лева за програмата „Топъл обяд“ на БЧК, а Кауфланд България дари 20 000 лева
На 13 януари 2012 г. бяха отчетени резултатите от проведената съвместна коледна кампания на “Кауфланд България” и БЧК за осигуряване на безплатен обяд в училище за нуждаещи се български деца – сираци, безпризорни, деца на самотни родители и деца от бедни семейства.
Набраните средства възлизат на 40 894,80 лева, от които 20 000 лева са дарение от Кауфланд България, а 20 894,80 лева са набрани от клиентите. В продължение на 50 дни посетителите на магазините имаха възможност да даряват в благотворителните кутии на БЧК.
За трета поредна година Кауфланд подкрепя програма “Топъл обяд” на Партньорска мрежа за благотворителност на Българския Червен кръст.



Коледната кампания ''Топъл обяд'' на Българския Червен кръст беше подкрепена от Българската православна църква, лично от патриарх Максим, от световно известната актриса и певица от български произход Силви Вартан и от Партньорската мрежа за благотворителност на БЧК. Кампанията целеше да се съберат повече средства, за да бъдат подпомогнати максимален брой деца, особено в тежките зимни месеци. Всеки дарен лев може да върне едно дете в училище. Това е жизнено важно за регионите в страната, където има висок процент на безработица и населението е с нисък социален статус. В кампанията се включиха и корпоративни партньори, които не са членове на Партньорската мрежа за благотворителност. Един от тях е търговска верига Кауфланд България.