13.01.2012 г.

Приключи съвместната кампания на “Кауфланд България” и БЧК
Клиентите на Кауфланд дариха 20 894,80 лева за програмата „Топъл обяд“ на БЧК, а Кауфланд България дари 20 000 лева
На 13 януари 2012 г. бяха отчетени резултатите от проведената съвместна коледна кампания на “Кауфланд България” и БЧК за осигуряване на безплатен обяд в училище за нуждаещи се български деца – сираци, безпризорни, деца на самотни родители и деца от бедни семейства.
Набраните средства възлизат на 40 894,80 лева, от които 20 000 лева са дарение от Кауфланд България, а 20 894,80 лева са набрани от клиентите. В продължение на 50 дни посетителите на магазините имаха възможност да даряват в благотворителните кутии на БЧК.
За трета поредна година Кауфланд подкрепя програма “Топъл обяд” на Партньорска мрежа за благотворителност на Българския Червен кръст.
![]() |
Коледната кампания ''Топъл обяд'' на Българския Червен кръст беше подкрепена от Българската православна църква, лично от патриарх Максим, от световно известната актриса и певица от български произход Силви Вартан и от Партньорската мрежа за благотворителност на БЧК. Кампанията целеше да се съберат повече средства, за да бъдат подпомогнати максимален брой деца, особено в тежките зимни месеци. Всеки дарен лев може да върне едно дете в училище. Това е жизнено важно за регионите в страната, където има висок процент на безработица и населението е с нисък социален статус. В кампанията се включиха и корпоративни партньори, които не са членове на Партньорската мрежа за благотворителност. Един от тях е търговска верига Кауфланд България.