Кои сме ние
Партньорската мрежа за благотворителност на БЧК е създадена през 2004 г. с цел да подпомага БЧК при набирането на средства за финансиране на различни благотворителни инициативи. Нейни учредители са едни от най-големите търговски компании в България – M-Tel (А1), хотел „Хилтън”, Метро Кеш енд Кеър, Първа Инвестиционна банка и др. Днес тя обединява 24 компании от корпоративния сектор.
С всеки от партньорите БЧК провежда съвместни социални кампании, а с набраните средства подпомага уязвими групи от българското общество.
На кого помагаме
- Деца в неравностойно положение, сираци и полусираци, от многодетни семейства и с нисък социален статус
- Деца, пострадали при пътни инциденти
- Безпризорни деца и такива от социални институции
- Хора, пострадали при бедствия, аварии и катастрофи
- Самотни, социално слаби и хронично болни възрастни хора
- Хора с увреждания
- Други уязвими групи
Защо да се присъедините към Партньорската мрежа
- Защото помагате на хора в беда;
- Защото сте социално отговорна компания;
- Защото изграждате имидж и доверие към компанията;
- Защото установявате и развивате бизнес партньорства;
- Защото повишавате своята конкурентоспособност.
Разпределение, контрол и отчетност
Всички дейности по разпределението и отчитането на набраните средства по кампаниите се контролират от Националната комисия по фондонабиране на БЧК и от Консултативния съвет на Партньорската мрежа за благотворителност. В тях участват представители на всички партньорски организации. Партньорите получават подробен описателен и финасов отчет за набраните и изразходвани средства, а донорите – сертификат за дарение.
Членове на Партньорската мрежа за благотворителност на БЧК
A1 Мобилните оператори предоставят безплатно кратък номер 1255. Чрез изпращане н а SMS, клиентите на трите мобилни оператори даряват еднократни или чрез регулярно дарителство 1 лв. за Програма „Топъл обяд“ на БЧК |
Хотел „Хилтън” - София |
Издателска къща “Unicart” |
Всяка година компанията реализира с БЧК две съвместни национални фондонабирателни кампании за Коледа и Великден. Клиентите на всички магазини от веригата супермаркети в цялата страна, имат възможност да даряват средства за програма „Топъл обяд“ в специално поставени дарителски кутии със знака на БЧК. |
Хиполенд |
Кока Кола ХБК България |
ЧЕСОУ “Дорис Тенеди” Училището организира сред своите възпитаници благотворителни инициативи, като базари, концерти и др., чрез които набира и дарява средства за националния дарителски фонд на БЧК за подпомагане на деца, пострадaли при пътни инциденти. Всяка година училището отчислява и % от годишните такси на своите ученици в полза на Фонда. |
Българска търговско-промишлена палата |
Техносим Продуктова кампания с отчисления на % от продажбите в подкрепа на програма „Топъл обяд”. |
Интеркапитал Груп |
KFC, Dunkin’ Donuts&Nordsee Всяка година компанията реализира съвместна национална Коледна кампания с БЧК. Клиентите на всички ресторанти от трите вериги (KFC, Dunkin’ Donuts&Nordsee) могат да даряват средства на касите чрез „бутон“. Средствата се предоставят за осигуряване на безплатен обяд в училище за нуждаещи се български деца. В допълнение компанията дарява % от продажбата на собствени продукти. |
От 2016 г. БЧК и Хюманита реализират съвместна инициатива за разделно събиране на стари дрехи и текстилни изделия в специални за целта контейнери с логото на БЧК. До момента в страната са разположени 94 контейнера (60 в София, 18 в Пловдив, 12 във Варна, 3 в Перник и 1 в Кюстендил). За всеки кг. дарен текстил, компанията дарява финансови средства за Фонда на БЧК за подпомагане на пострадали при бедствия и кризи. С дрехите, които са в добро състояние се създава и поддържа бедствен резерв за хуманитарната организация. В случай на бедствие, около 1 000 души ще могат да бъдат незбавно подпомогнати с облекло.
|
DEVIN подкрепя инициативи на Български Червен Кръст (БЧК) чрез предоставянето на средства и продукти с цел подпомагане на хора в нужда. Даренията ще се използват за кампании, посветени на хидратацията, здравето и безопасността на гражданите, както и при природни бедствия, кризисни ситуации или други случаи на спешна необходимост. Партньорското споразумение с БЧК е естествено продължение на системния принос на DEVIN към образователните инициативи, свързани със здравословната хидратация и популяризиране значението на водата.
|
|
PR-консултант |
M3 Communications Group |
Медийни партньори | |
|